Gyik

RENDELÉS chevron-right
KUPONOK ÉS KEDVEZMÉNYEK chevron-right
VISSZAKÜLDÉS ÉS REKLAMÁCIÓ chevron-right
FIZETÉS chevron-right
SZÁLLÍTÁS chevron-right
FELHASZNÁLÓI FIÓK chevron-right

RENDELÉS

chevron-left Vissza a gyakran ismételt kérdésekre

A leggyakoribb módszer az online vásárlás. Ebben az esetben tegye a kívánt termék(ek)et a kosárba. A kosár tartalmát a weboldal jobb felső sarkában található »Kosár« gombra kattintva tekintheti meg. Miután az összes kiválasztott termék bekerült a kosárba, az »A pénztárhoz« gombra kattintva folytathatja a vásárlást. Itt adja meg az összes adatot, válassza ki a fizetési és szállítási módot, majd kattintson a »Rendelés leadása« gombra.  Ha a rendelés sikeresen leadásra került, az oldalon megjelenik egy »Rendelését köszönjük!« üzenet.

A rendelés telefonon is leadhatható, mégpedig a 06 1 808 9238 telefonszámon. Az árak és a kedvezmények megegyeznek az online rendelés áraival. Ha van kedvezménykódja, kérjük, tájékoztassa tanácsadóját.

A rendelést emellett az info@futunatura.hu e-mail címen is leadhatja. Kérjük, az üzenetben adja meg adatait, a kívánt termék(ek)et és a szállítási módot. Tanácsadóink rögzítik a rendelést és értesítik Önt. Az árak és a kedvezmények megegyeznek az online megrendeléssel. Ha van kedvezménykódja, kérjük, írja be az üzenetbe.

Kosarát az oldal jobb felső sarkában található »Kosár« ikonra kattintva tekintheti meg. A mennyiséget megváltoztathatja a kivánt szám megadásával, vagy a mennyiségnél lévő + vagy - gombra kattintva. Ha szeretne eltávolítani egy terméket a kosárból, kattintson az oldal jobb oldalán található kosár ikonra (eltávolítás).

Először is győződjön meg arról, hogy a pénztárnál megadta a rendeléshez szükséges összes adatot. Ellenőrizze, hogy valamelyik négyzet pirosra váltott-e, és hogy bejelölte-e a szerződési feltételek elfogadásának mezőjét.

Ha a rendelés leadása után az oldal hosszú ideig töltődik, valószínűleg nem volt sikeres. Ez leggyakrabban bankkártyás fizetés esetén fordul elő. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy szakítsa meg a folyamatot, a rendelést pedig próbálja meg később illetve egy másik eszköz használatával újra leadni vagy válasszon más fizetési módot.

Ha nem tudja megoldani a problémát, vegye fel a kapcsolatot tanácsadónkkal a 06 1 808 9238 telefonszámon vagy írjon e-mailt az info@futunatura.hu címre.

Természetesen. Az adatok megadásakor kattintson a »Küldés egy másik címre« gombra. Megnyílik egy új ablak, ahol megadhatja a kézbesítési címet.

Kattintson a visszaigazoló e-mailben található »Szeretné törölni a megrendelést?« linkre.

A rendelést a 06 1 808 9238 telefonszámon vagy az info@futunatura.hu e-mail címen is lemondhatja. Kérjük, hogy a felesleges szállítási költségek elkerülése érdekében a lehető leghamarabb értesítsen minket a lemondásról.

A rendelés törléséről a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így kerülhetjük el a felesleges szállítási költségeket. Ha a csomagot már feladtuk és úton van Önhöz, a rendelést már nem törölhetjük. A csomagot a futárszolgálat ki fogja szállítani a megadott kézbesítési címre. Ha a csomagot mégsem szeretné átvenni, utasítsa vissza a kézbesítést a futárnál, így az visszakerül hozzánk.

Rendelését többféleképpen módosíthatja:

1. Ha a rendelést még nem küldtük el, és még nem fizette ki, akkor törölje és adjon le egy újat.

2. A rendelés leadása után egy visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben megtalálja a »Szeretné módosítani a megrendelést?« linket, és arra kattintva módosíthatja.

3. A kívánt módosítást a 06 1 808 9238-as telefonszámra vagy az info@futunatura.hu e-mail címre is jelezheti.

Ha a csomagot már elküldtük, akkor a módosítás már nem lehetséges, és nem tudjuk törölni a rendelést.

A szállítási adatokat úgy módosíthatja, hogy üzenetet ír nekünk, vagy válaszol a rendelés leadásakor kapott e-mailre. Az adatait a 06 1 808 9238-as telefonszámon vagy az info@futunatura.hu címen is módosíthatja. A módosításáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen bennünket. Ha a csomagot már elküldtük, a módosításra már nincs lehetőség, és a rendelést nem tudjuk törölni.

A fizetési mód megváltoztatásának legegyszerűbb módja, ha törli a rendelését (ha még nem került elküldésre vagy kifizetésre), és újra leadja azt. A 06 1 808 9238-as telefonszámon vagy az info@futunatura.hu címen is kapcsolatba léphet velünk. Kérjük, hogy a lehető leghamarabb értesítsen minket a változásról. Ha az utánvétes fizetési módot választotta, és a csomagot már elküldtük, a módosításra már nincs lehetőség, és nem tudjuk törölni a küldeményt.

A szállítási mód megváltoztatásának legegyszerűbb módja, ha törli a rendelését (ha még nem került elküldésre vagy kifizetésre), és újra leadja azt. A 06 1 808 9238-as telefonszámon vagy az info@futunatura.hu címen is kapcsolatba léphet velünk. Kérjük, hogy a lehető leghamarabb értesítsen minket a változásról. Ha az utánvétes fizetési módot választotta, és a csomagot már elküldtük, a módosításra már nincs lehetőség, és nem tudjuk törölni a küldeményt.

A rendelése tartalmát telefonon a 06 1 808 9238 számon illetve az info@futunatura.hu címen módosíthatja. A munkatársunkkal megállapodhat a pótdíj, jóváírás illetve vételár különbségének visszatérítéséről. A rendelés módosításáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen minket, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha a csomagot már feladtuk és úton van Önhöz, a rendelést nem módosíthatjuk.

A rendelés sikeres leadása után automatikusan visszaigazolást küldünk a rendelés leadásakor megadott e-mail címre. Az üzenet több esetben egy másik beérkező levél kategóriába keveredik, például a »Kéretlen levelek« (spam) vagy »Promóciók« közé. Kérjük, ellenőrizze fiókját és a keresőbe írja be pl. a »Megrendelés száma« szókapcsolatot.

Ha a megerősítő levelet így sem találja, lehetséges, hogy elírta az e-mail címét.

Ha nem kapott megerősítő levelet, javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a 06 1 808 9238 számon illetve az info@futunatura.hu e-mail címen.

A rendelést cégként is leadhatja. Az online vásárláshoz jelölje be a »Vállalat« opciót a kosárban a pénztárnál, majd adja meg az összes adatot.

Az e-mailben küldött rendelés visszaigazolása nem tartalmazza az adószámát és a cég adatait, mivel ezeket csak a számlázás céljából rögzítjük. A cégnek szóló fizikai számlát a csomagban találja. Ha PDF vagy e-számlát szeretne, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a 06 1 808 9238 számon illetve az info@futunatura.hu e-mail címen.

KUPONOK ÉS KEDVEZMÉNYEK

chevron-left Vissza a gyakran ismételt kérdésekre

A kuponkódot a rendelés leadása 1. szakaszában, a bevásárlókosárban érvényesítheti. Írja be a kódot a bal oldalon lévő mezőbe, amely a »Van esetleg kuponkódja?« felirat alatt található, majd kattintson a »Megerősít« gombra. 

Telefonos és e-mailben történő rendelés esetén a kuponkódot szóban vagy írásban közölje munkatársunkkal, aki érvényesíti majd.

A telefonos rendelés esetén az árak és a kedvezmények ugyanazok, mint az online vásárlásnál. Ha kuponkóddal rendelkezik, közölje munkatársunkkal, ő pedig aktiválni fogja. 

Igen, de egyszerre csak egy kódot használhat. A kód érvényességével és a felhasználási feltételeivel kapcsolatos információk fel vannak tüntetve a kuponkód mellett.

Egyszerre csak egy kuponkódot használhat fel. Egynél több kód megadása nem lehetséges.

Ha rendeléskor a rendszer azt jelzi, hogy a kód már nem aktív, ellenőrizze a kód felhasználási feltételeit. A kód érvényességével és felhasználási feltételeivel kapcsolatos tudnivalók a kuponkód mellett vannak feltüntetve. Ellenőrizze, hogy az aktivált kód minden feltétele ki van töltve: 

  • Vajon a kód az összes termékre érvényes?
  • Vajon a kód egy bizonyos vásárlási összeghez között?
  • Vajon a kód még érvényes?

Ha a kód a fent említett összes feltételnek megfelel, de ennek ellenére sem működik, ellenőrizze:

  • Vajon helyesen írta-e be a kódot a kuponkód beírására szánt mezőbe és rákattintott-e a »Megerősít« gombra?

A kosárban lévő termékek módosítása esetén a kód néha eltűnik, és a rendelés leadása előtt újra be kell írni. A rendelés leadása előtt ezért mindig ellenőrizze, hogy a kód megjelenik-e a számlán.

Ha a kódot ennek ellenére sem tudja beírni és érvényesíteni, lépjen velünk kapcsolatba a 06 1 808 9238 telefonszámon illetve az info@futunatura.hu e-mail címen.

Az aktuális akciók és kedvezmények weboldalunkon láthatók, mégpedig a kezdőlap felső részén és a terméknél. 

Ha feliratkozott hírlevelünkre, minden kedvezményről és egyéb ajánlatról e-mailben is értesítjük.

A kedvezményes árak minden vásárlásra vonatkoznak, függetlenül attól, hogy regisztrált felhasználó-e vagy sem. Ugyanez vonatkozik a mennyiségi kedvezményre és a kuponkódok használatára is.

Nagyobb mennyiség esetén bizonyos termékekre mennyiségi kedvezmény is rendelkezésre áll. A mennyiségi kedvezmények a termékleírásban láthatók, ahol több termékből álló csomagot is választhat. A mennyiségi kedvezmény automatikusan érvényesül akkor is, ha egynél több terméket tesz a kosarába, és nem választ csomagot.

A jóváírást csak regisztrált vásárlók használhatják ki. Ezért fontos, hogy minden vásárlás előtt bejelentkezzen a fiókjába. 

A regisztrált felhasználók minden termék vásárlásánál jóváírást kapnak, amelyet a következő vásárlás során használhatnak fel. A jóváírás egyenlege minden terméknél látható, és az 1 tétel eladási ára alapján kerül kiszámításra. A jóváírás végső összege a pénztárnál kerül kiszámításra, és a termékek ÁFA nélküli árának 3%-a.

Az egyenleg automatikusan kiszámításra kerül, amikor bejelentkezik, és látható a kosárban vagy a pénztárnál.

Válaszoljon az általunk küldött megerősítő levélre, amelyet a rendelése leadása után küldtünk. A kuponkód hozzáadásáról értesíthet telefonon is a 06 1 808 9238 számon vagy e-mailben az info@futunatura.hu címen.

A kuponkód hozzáadásáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha a csomagot már feladtuk és úton van Önhöz, a módosítás már nem lehetséges, és az utalványkódot már nem lehet hozzáadni.

Ha a vásárlás összege meghaladja a 20.000 Ft-ot, rendeléséhez automatikusan ajándékot mellékelünk. A pénztárnál 3 termék közül választhatja ki az ajándékát.

Ha a vásárlás összege meghaladja a 14.900 Ft-ot, automatikusan levonjuk a szállítási költséget. A termékek kedvezmény nélküli árát vesszük figyelembe (ha az összeg a kuponkód felhasználása után kevesebb, mint 14.900 Ft, az ingyenes postaköltséget továbbra is figyelembe vesszük).

VISSZAKÜLDÉS ÉS REKLAMÁCIÓ

chevron-left Vissza a gyakran ismételt kérdésekre

A termék abban az esetben reklamálható, ha sérült, törött vagy használhatatlan, illetve ha jellemzői nem felelnek meg vagy eltérnek a weboldalon olvasható termékleírásban szereplő jellemzőktől.

Ha a termék nem megfelelő, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a 06 1 808 9238 számon vagy az info@futunatura.hu e-mail címen. A reklamációs folyamatot egy fénykép elküldésével kezdeményezheti, amelyen legyen látható a hiba. Munkatársunk tájékoztatja a termék esetleges visszaküldéséről hibaellenőrzés céljából, ezért kérjük, hogy a reklamációs folyamat befejezése előtt ne dobja el a terméket. 

Hibás termék esetén jogosult a termék ingyenes cseréjére, jóváírásra vagy a termék teljes vételárának visszatérítésére.

Bővebben az általános szerződési feltételekben olvashat: https://www.futunatura.hu/altalnos-feltetelek

A termék abban az esetben reklamálható, ha sérült, törött vagy használhatatlan, illetve ha jellemzői nem felelnek meg vagy eltérnek a weboldalon olvasható termékleírásban szereplő jellemzőktől.

A felhasználó egyéni megítélésén vagy helytelen használatán alapuló elégedetlensége miatt nem fogadunk el reklamációt. Elégedettségi garanciát üzletünkben nem vállalunk.

Mivel azt szeretnénk, hogy elégedett legyen a termékeinkkel, mindig rendelkezésre állunk tanácsadással vagy a használatukkal kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatban.

Mivel rendkívül fontos számunkra, hogy vásárlóink elégedett legyenek termékeinkkel, mindig rendelkezésre állunk, ha bármilyen kérdése lenne a termékekkel kapcsolatban.

Ha téves terméket kapott, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a 06 1 808 9238 számon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen. Tanácsadóinkkal egyeztethet a termékek díjmentes cseréjéről.

Kérjük, ne dobja el a csomag dobozát, mivel ebben a dobozban tudja a legkényelmesebben visszaadni a tévesen kapott terméket a futárnak. A megfelelő termékeket pedig üzenete megtekintése után azonnal újra küldjük, hogy a lehető legrövidebb időn belül megkapja.

Ha a csomag tartalma hiányos, értesítsen bennünket a 06 1 808 9238 számon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen. A hiányzó termékeket díjmentesen elküldjük, azonnal az üzenete megtekintése után, hogy a lehető legrövidebb időn belül megkapja.

A lezárt és sértetlen terméket visszaküldheti és visszakérheti annak vételárát. A termék átvételét követő 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Kérjük, a termék visszaküldéséről előzetesen tájékoztasson a 06 1 808 9238 telefonszámon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen.

A termékeket a következő címre kell küldeni: Be Healthy d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovenia. A küldeménynek tartalmaznia kell a számlát vagy a visszatérítéshez szükséges adatokat. Javasoljuk, hogy a visszaküldött terméket ajánlott levélként küldje el, mivel csak így biztosítható a csomag nyomon követése. A feladó felelős a szállítási költségekért, kivéve, ha előre másként nem állapodtak meg. Utánvétes küldeményeket nem fogadunk el.

A lezárt és sértetlenül visszaküldött termék vételárát visszatérítjük bankszámlájára vagy más fizetési eszközre (PayPal), amint megkaptuk a terméket. Kérésére az összeget jóváírás formájában felhasználhatja a következő vásárlásnál.

A sértetlen és lezárt terméket indoklás nélkül visszaküldheti. Mindenképpen nagyon hálásak lennénk a visszajelzésért.

A lezárt és sértetlen terméket visszaküldheti és lecserélheti egy másik termékre. A termék átvételét követő 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Kérjük, a termék visszaküldéséről előzetesen tájékoztasson a 06 1 808 9238 telefonszámon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen.

A terméket, amelyet le szeretne cserélni, a következő címre küldje: Be Healthy d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, Slovenia. A küldeménynek tartalmaznia kell a számlát vagy az Ön adatait a cseréhez. Javasoljuk, hogy a visszaküldött terméket ajánlott levélként küldje el, mivel csak így biztosítható a csomag nyomon követése. A visszaküldött termékek szállítási költséget a feladó fedezi. Utánvétes küldeményeket nem fogadunk el.

A lezárt és sértetlenül visszaküldött terméket lecserélheti egy másik termékre, amelyet a visszaküldött csomag megérkezése után postázunk. A termék visszaküldése előtt lépjen kapcsolatba tanácsadónkkal, akivel egyeztethet az esetleges pótdíjról és a pótdíj kifizetése módjáról abban az esetben, ha a terméket egy drágább termékre cseréli.

Jóváhagyott visszatérítés esetén a termék vételárát a visszatérítés megerősítését követő 10 munkanapon belül utaljuk át.

Ossza meg velünk a vásárlási folyamattal kapcsolatos panaszát, dícséretét vagy véleményét a https://www.futunatura.hu/index.php?route=information/contact oldalon található kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével, vagy írjon az info@futunatura.hu e-mail címre.

Az Ön véleménye sokat jelent számunkra, ezért örömmel fogadunk minden dicséretet, észrevételt és javaslatot.

Ha a küldemény átvételét követően észrevette, hogy a csomag sérült vagy nyitás jeleit mutatja, illetve ha a csomag tartalma hiányos, azonnal értesítsen bennünket a 06 1 808 9238 telefonszámon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen.

Az átvett sérült küldemény csomagolását és annak tartalmát ne dobja ki, hanem várja meg munkatársaink utasítását.

Ha a kézbesített csomag láthatóan sérült, visszautasíthatja az átvételt a futárnál.

Sérült csomag esetén jogosult a termékek ingyenes cseréjére, jóváírásra vagy a csomag teljes vételárának visszatérítésére.

FIZETÉS

chevron-left Vissza a gyakran ismételt kérdésekre

Webáruházunkban az alábbi fizetési módok lehetségesek:

- UTÁNVÉTES FIZETÉS  – A megrendelt termék(ek)ért készpénzzel vagy bankkártyával fizet, amikor a csomagot átveszi a kézbesítőnél, illetve a postán vagy az átvételi ponton.

- FIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL – A megrendelt  termék(ek)ért bankszámlára történő átutalással fizet online bankon vagy elektronikus fizetési megbízáson keresztül. Minden szükséges fizetési információt megkap az e-mail címére.

- FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL – A megrendelt  termék(ek)ért Visa vagy Mastercard kártyával fizet a megfelelő fizetési adatok megadásával weboldalunkon.

- FIZETÉS PAYPAL RENDSZEREN KERESZTÜL – A megrendelt termék(ek)ért a PayPal rendszer segítségével fizet a PayPal weboldalon a megfelelő adatok megadásával, amely a rendelés leadásakor automatikusan megnyílik

Online vásárláskor a fizetési módot a pénztárnál választja ki – a 2. lépésben alul.

A rendelés fizetési módját úgy módosíthatja a legegyszerűbben, hogy törli a meglévő rendelést (ha a termékeket még nem fizette ki és a csomagot még nem postáztuk) és egy új rendelést ad le. A rendelés tartalma telefonon vagy e-mailben is módosítható, mégpedig a 06 1 808 9238 számon, illetve az info@futunatura.hu címen. A rendelés módosításáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha a csomagot már feladtuk és úton van Önhöz, a rendelést már nem módosíthatjuk.

Olyan termék van a kosarában, amelynél korlátozott a PayPal-lal vagy bankkártyával való fizetés, így sajnos ez a fizetési mód nem elérhető. A bankkártyával és PayPal-lal való fizetések le vannak tiltva minden kender termék, melatonin, zeolit, Lugol-oldat, maca és DMSO esetében. Ez esetében csak utánvétes vagy banki utalás között választhat.

A rendeléshez kapcsolódó megerősítő levelet az átutaláshoz szükséges adatokkal a rendszerünk automatikusan küldi, mégpedig közvetlenül a rendelés sikeres leadása után az Ön által megadott e-mail címre. Az üzenet több esetben egy másik kátegóriába keveredhet, például a »Kéretlen levelek« (spam) vagy »Promóciók« közé. Kérjük, alaposan nézze át fiókját és a keresőbe írja be pl. a »Rendelés azonosító« szókapcsolatot. 

Ha a megerősítő levelet így sem találja, lehetséges, hogy elírta az e-mail címét.

Ha nem kapott megerősítő levelet, javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon a 06 1 808 9238 számon, illetve az info@futunatura.hu címen.

Rendszerünk automatizált, így a fizetési bizonylatot nem kell külön elküldeni. Minden nap rendszeresen figyeljük a bankszámlánkra történő átutalásokat.

Ha szeretné, hogy rendelését még aznap postázzuk, és nem biztos abban, hogy az utalás látható lesz számlánkon, egyeztethet tanácsadónkkal, hogy az info@futunatura.hu e-mail címünkre történő fizetési bizonylat elküldését követően elküldjük Önnek a csomagot.

A vásárlás VISA és MASTERCARD hitel- vagy betéti kártyával történhet.

A pénztárnál válassza ki a »Bankkártya« fizetési módot. A »Rendelés leadása« gombra kattintva átirányítjuk arra az oldalra, ahol be kell írnia a fizetési kártya adatait. 

A biztonsági rendszer miatt fontos, hogy bankjánál megfelelően rendezett szolgáltatás álljon rendelkezésére a biztonságos bankkártyás fizetés érdekében. Ez azt jelenti, hogy az ellenőrző kód megadása után SMS-ben is kap egy biztonsági kódot. Ha nem kap biztonsági kódot, forduljon banki szolgáltatójához vagy kártyakibocsátójához.

Ha a megrendelés leadása és a fizetés sikeresen megtörtént, a weboldalunkon megjelenik egy »Megrendelését köszönjük!« üzenet.

Biztonsági okokból fontos, hogy bankjánál biztonságos kártyás fizetési szolgáltatást állítson be. Ha gondjai vannak a fizetés végrehajtásával, kérjük, először lépjen kapcsolatba banki szolgáltatójával vagy kártyakibocsátójával.

Problémák adódhatnak lassú internetkapcsolat esetén is, vagy ha nem megfelelően vagy elég gyorsan adja meg a biztonsági kódot.

Ha a rendelés leadása után a vásárlás nem fejeződik be és az oldal betöltése sokáig tart, akkor a rendelés leadása nagy valószínűséggel nem sikerül. Ebben az esetben azt tanácsoljuk, hogy szakítsa meg a betöltést, és próbálja meg később a vásárlást, más eszközről vagy válasszon másik fizetési módot.

Ha nem tudja megoldani a problémát, hívja tanácsadóinkat is a 06 1 808 9238 telefonszámon, vagy írjon nekünk az info@futunatura.hu címre.

A pénztárnál válassza a »PayPal« fizetési módot. A »Rendelés leadása« gombra kattintva átirányítjuk a PayPal oldalára, ahol beírja a PayPal-hoz használt felhasználónevét és jelszavát, majd megerősíti azt. 

Amennyiben sikeresen leadta és kifizette a rendelést, az oldalunkon megjelenik a »Megrendelését köszönjük!« értesítés.

A pénztárnál jelölje be a »Banki utalás« fizetési módot. Miután rákattintott a »Rendelés leadása« gombra, e-mailben elküldjük Önnek a rendelésről szóló visszaigazolást, amely tartalmazza a fizetéshez szükséges összes információt. Fizetni az online bankon vagy elektronikus fizetési megbízáson keresztül tud.

SZÁLLÍTÁS

chevron-left Vissza a gyakran ismételt kérdésekre

Minden hétköznap, hétfőtől péntekig, a 11 óráig beérkezett rendelések még aznap feladásra kerülnek, míg hétvégén és ünnepnapokon a következő munkanapon küldjük el őket. Esetleges eltérések előfordulhatnak a használt fizetési mód vagy a megnövekedett munkaterhelés függvényében.

A pontos információért kérjük, ellenőrizze az egyes termékeknél feltüntetett szállítási időt a weboldalon.

A szállítás átlagosan 1-3 munkanapot vesz igénybe.

A kiválasztott futárszolgálat szállítási költsége a rendelés leadásánál látható.

A 14.900 Ft-ot meghaladó rendeléseket ingyen házhoz szállítjuk.

A szállítás ingyenes, ha a megrendelés összege meghaladja a 14.900 Ft-ot vagy akciós ajánlat esetén a kuponkód megadásával.

A rendelés leadásakor látható, hogy milyen futárszolgálat közül választhat.

A futárszolgálatot a pénztárnál, azaz a vásárlás második szakaszában választhatja ki.

A rendelés során megadott számlázási cím eltérhet a szállítási címtől. Adatai megadása után jelölje be a »Küldés egy másik címre« négyzetet. Alul megjelenik az »Átvevő adatai« részleg, ahova beírhatja a kívánt kézbesítési címet.

A választott szállítási szolgáltatás tájékoztatja Önt a várható szállítási időről.

A kézbesítés pontos ideje részünkről nem határozható meg, hiszen az időpont a futárszolgálattól függ. A futár a csomag kézbesítése előtt értesíteni fogja. Próbáljon vele egyeztetni.

A futár felveszi Önnel a kapcsolatot, és megpróbál egy másik szállítási időpontot egyeztetni, vagy egy gyűjtőhelyen (MOL, OMV, postán stb.) való átvételt.

A csomagot a postahivatalban veheti át a nyomon követési szám és a személyi igazolvány megadásával.

A csomagokat Szlovéniából küldjük.

A csomag állapotát a futárszolgálattól érkezett üzenetben kapott nyomon követési szám segítségével ellenőrizheti.

Csomagja állapotáról a 06 1 808 9238 telefonszámon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen is érdeklődhet.

A szállítási adatokat a megerősítő levélre válaszolva módosíthatja. A szállítással kapcsolatos adatokat telefonon vagy e-mailben is megváltoztathatja, éspedig a 06 1 808 9238 számon vagy az info@futunatura.hu e-mail címen. A módosításáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha a csomagot már feladtuk és úton van Önhöz, a rendelést nem tudjuk törölni.

A szállítási módot vagy a futárszolgálatot úgy változtathatja meg, hogy a rendelés leadásakor kapott visszaigazoló üzenetre válaszol. A szállítási módot a 06 1 808 9238 számon vagy az info@futunatura.hu e-mail címen is megváltoztathatja. A módosításáról a lehető legrövidebb időn belül értesítsen, hiszen csak így tudunk még időben intézkedni. Ha a csomagot már feladtuk és úton van Önhöz, a rendelést nem tudjuk törölni.

Ha bármilyen gond lép fel a csomag kézbesítése során, értesítsen bennünket a 06 1 808 9238 számon, illetve az info@futunatura.hu e-mail címen. Tanácsadóink szívesen segítenek a probléma megoldásában.

FELHASZNÁLÓI FIÓK

chevron-left Vissza a gyakran ismételt kérdésekre

Nem. Vásárolhat nem regisztrált vagy regisztrált felhasználóként egyaránt.

Regisztrálni a webáruház jobb felső sarkában található »Bejelentkezés« gombra kattintva tud. Megnyílik egy ablak, ahol kattintson a »Hozzon létre egy fiókot« gombra. Ezután megnyílik egy oldal a regisztrációhoz szükséges összes adat megadására.

Regisztrálni a rendeléssel együtt lehet. A pénztárnál a személyes adatok megadásakor bejelölheti az »Új felhasználói fiók létrehozása« lehetőséget.

A regisztráció során megad egy jelszót is, amellyel legközelebb bejelentkezhet a felhasználói fiókjába. A felhasználóneve mindig az e-mail címe, amellyel regisztrált.

Nem, a regisztrációhoz külön regisztráció szükséges.

A hírlevélre feliratkozhat e-mail címével honlapunk kezdőlapján.

A regisztrációval igénybe veheti a jóváírást. Emiatt fontos, hogy minden vásárlás előtt bejelentkezzen a felhasználónevével és jelszavával.

A regisztrált felhasználók minden termék vásárlásakor jóváírást kapnak, amelyet a következő vásárláskor használhatnak fel. A jóváírás minden terméknél látható és a termék 1 db eladási ára alapján kerül kiszámításra. A jóváírás végösszege a pénztárnál kerül kiszámításra, és a termék ÁFA nélküli árának 3%-a.

A jóváírás a felhasználói regisztrációval automatikusan kerül kiszámításra és látható a kosarában, illetve a pénztárnál.

Ha sikeresen bejelentkezett felhasználói fiókjába, és csak jelszavát szeretné megváltoztatni, kattintson a jobb felső sarokban (ahol bejelentkezett) található »Profil« gombra. Megnyílik egy ablak, ahol kattintson a »Jelszó megváltoztatása« gombra. Megnyílik egy oldal, ahol megadhatja az új jelszót, és megerősítheti a »Tovább« gombra kattintva.

Ha elfelejtette jelszavát, kattintson a »Bejelentkezés« gombra az online áruház jobb felső sarkában. Megnyílik egy ablak, ahol kattintson az »Elfelejtett jelszó« gombra. Megnyílik egy oldal, ahol megadhatja a regisztráció során használt e-mail címét. Kattintson a »Tovább« gombra, és küldünk egy új jelszót a megadott e-mail címre.

Ha problémák merülnek fel a regisztrációval, bejelentkezéssel vagy jelszóval, keressen minket a 06 1 808 9238 telefonszámon, vagy az info@futunatura.hu címen.

Sikeres bejelentkezést követően a felhasználónevével és jelszavával megnyílik a »Fiókom« oldal, ahol az »Adataim« menüpontra kattintva megjelennek a felhasználói adatok és itt tudja őket megváltoztatni. Úgy módosíthatja őket, hogy az egyes részlegek mellett lévő tollra kattint. Amint módosította az adatokat, kattintson a »Mentés« gombra.

A sikeres bejelentkezés után megnyílik a »Profil« oldal, ahol a »Jóváírt összeg« tétel alatt találja meg a jóváírás összegét. 

Az jóváírt összeget a jobb felső sarokban (ahol bejelentkezett) található »Profil« gombra kattintva tudja ellenőrizni, ahol a »Jóváírt összeg« tétel mellett látható.

A sikeres bejelentkezést követően a felhasználónevével és jelszavával megnyílik a »Fiókom« oldal, ahol a »Rendeléseim listája« menüpontra kattintva ellenőrizheti korábbi vásárlásait.

A jóváírás a rendelés feldolgozása után kerül hozzáadásra a felhasználói fiókhoz. Ha problémát észlel a jóváírás rögzítésével, kérjük, jelezze nekünk a 06 1 808 9238 telefonszámon vagy az info@futunatura.hu e-mail címen.

Copyright © 2012 - 2025 | Be Healthy d.o.o.